The battle of the bitter blood
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

The battle of the bitter blood

This is a tale of woe, a war of ages... The battle of the bitter blood...
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 the hidden rooms

Go down 
AuthorMessage
Telcontar
Lord of Kinbands
Telcontar


Posts : 99
Join date : 2008-10-03
Location : Athel Loren

Character sheet
Name: Telcontar
race: Asrai
class: wardancer

the hidden rooms Empty
PostSubject: the hidden rooms   the hidden rooms Icon_minitimeSun Oct 05, 2008 2:23 am

Hallo iedereen,
op aanvraag zijn er 2 fora gemaakt die enkel zichbaar zullen zijn voor leden jouw eigen alliantie.
We hebben 2 groepen: The dark side(ik heb Zeno hiervan moderator gemaakt), en the forces of light(waarvan ik zelf moderator ben

Om je bij een deze groep te voegen selecteer je de gene die bij jouw leger past(iedereen kan wel raden welke dit is denk ik afro )
en klikt op view information, dan wordt er info getoond. Daarna klik je op request membership en wordt er een bericht naar de moderator gezonden met de vraag of deze je toelaat.

Elke kant heeft dus een forum dat 'normaal' (nog enkele problemen) enkel voor deze ene groep zichbaar is. Hierin kunnen jullie taktieken bespreken etc... Alles wat jullie willen.




Telcontar

ps: Zeno laat nog even iets weten of het forum bij jullie werkt(het noemt 'forgotten dungeons') als je het kunt openen is het ok.
Back to top Go down
https://bitterblood.rpg-board.net
 
the hidden rooms
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
The battle of the bitter blood :: the battle of bitter blood :: The throne hall-
Jump to: